Zgodnie z treścią uchwały Rady Nadzorczej JELCZ Sp. z o.o. Nr 167/VI/2024 z dnia 19 lipca 2024 r.
Spółka informuje o wszczęciu postępowania kwalifikacyjnego na stanowiska:
DWÓCH CZŁONKÓW ZARZĄDU JELCZ SPÓŁKA Z O.O.
Zgłoszenia należy składać osobiście w siedzibie Spółki lub listem poleconym na adres: ul. Inżynierska 3, 55-221 Jelcz-Laskowice, w zamkniętej kopercie z dopiskiem „Postępowanie kwalifikacyjne na stanowisko Członka Zarządu JELCZ Spółka z o.o. – nie otwierać”.
Zgłoszenia Kandydatów będą przyjmowane w dni robocze, w godz. od 8.00 do 15.00 w terminie do dnia 26 lipca 2024 r., godz. 11.00. W przypadku składania zgłoszenia listem poleconym na adres Spółki, o dochowaniu terminu decyduje dzień i godzina doręczenia zgłoszenia do siedziby Spółki, tj. 26 lipca 2024 r., godz. 11:00.
Dokumenty do pobrania:
– Ogłoszenie o wszczęciu postępowania kwalifikacyjnego na dwóch Członków Zarządu JELCZ Sp. z o.o.
– Formularz Oświadczenia Kandydata
– Klauzula Informacyjna